May 10, 2009

Selepas 2 minggu ber"Blog"

Semekom n salam sejahtera..
Ouch..
Lame nye tamenulis..
Maklum la, x bz pon..
Ha Ha Ha..

Lepas dengar feedback dan sebagainya..
Ade yang kate blog nih lucu la, lawak la, best la, dan sebagainya..
Ermm..
Terima kasih la ewh kat semua-semua yang komen tuh..
Trimas manyak-manyak yer..
Tanpa anda ape la sangat blog nih..
Kepada pengundi pengundi pon same..
Undian anda x saya sia siakan..
Ha Ha Ha..

Sebenarnya..
Saya x ber"Blog" pada minggu ini..
Sebab saya x sehat n mood tiada..
Hari hari pasti ada masalah..
Oh dugaan..

Ermm..
Minggu dan hari hari yang lepas..
Saya lalui dengan hati yg sedey..
Owh awak..
Nape suke tipu tipu nih..
Jangan la..
Adoi..
Teseksa jiwa ini..

p/s : saya tasehat sangat, jiwa masey lagi teseksa.. maaf jika anda membaca blog ini dengan hati yang sangat hampa sebab kurang nye unsur unsur lucu pada post kali ini.. saya sangat sedey!

extra info : hari hari yang kita lalui atau hari hari yang bakal kita tempuhi, tak akan sama dengan yang lain, setiap hari adalah berbeza.. hari ini mungkin kita bernasib baik, esok lusa dan yang seterusnya.. owh~~

1 penulis komen:

Erin Irene Lawrence said...

ngape dgn kamu si budak kurus...???
what hapen sedey2 ni???

Post a Comment

Mengumen ngumen la sepuas hati..
Saya tak kesa apa pon..
Asalkan..
Ngumelan ngumelan anda tidak berunsurkn yang negatif negatif..
Suda besar kan..
Pikir la yew ape yang negatif negatif tuh..

Selamat mengarang~~