May 18, 2009

Award pertama~~

Ha Ha Ha..
Semekom n salam sejahtera..
Saya pon tekejot bile bace kat kotak bercakap tuh..
Ada org bagi award kat blog saya nih..
Owh~~
Saya sangat terharu..
1st award nih..
La La La..

Kat bawah ni merupakan requirement utk dpt award..
La La La..

[Gambar award korg ley tgk kat tepi, malas la na link2 gamba, tenet sangat laju]

Terms & Conditions apply :

1. Copy and place this award on your blog
Da buat da..

2. State at least 5 interesting facts about the person who given this award :
- Nama dia Aina Mardiah (tataw binti ape, sowie macik..)
- Classmate saya (hanya dalam kelas CIELP sahaja, sape duk kolej selain kolej saya kompem tapaham, so pelis do ym me ye)
- Dia mungkin tua dari saya sikit (lalalala..)
- Saya ade kawan, name dia chayok, dia skola kat subang, eh, same la ngan Cik Aina nih (chayok adalah Safuan, CacuKe pula adalah, eh, tadew kaitan lorh..)
- Walaupun dia macik, eh, ape ape la, dia sangat cantik, ~ w00t2 ~

3. Each blogger need to state of their 10 hobbies/interests before awarding to another blogger :
- GUNDAM (dari anime sampai ke model kit, semuasemua saya kumpul, owh, i am addicted to gundam, if gadis gadis spend duet kat baju, saya spend duet kat gundam..)
- Gadis comel mengikut spesifikasi (mereka mereka atau jenis jenis seperti ini pasti buat hati ini cair, korang kejam! Hey, korang dalam my interest la, ok pew tuh, hikhik..)
- Muzik (haa, muzik penyeri hidupku especially muzik beserta susunan melodi lirik yang indah, terharu dengar sambil sambil idea yang mencurah curah datang..)
- PC/Laptop (saya amek bidang IT, so inilah salah 1 kegilaan, memang tadapat d nafikan..)
- Internet (hahaha, na sms malas, ym ke skype ke google talk ke msn ke, kan free, kalau tenet tadek kene gak la pkai hp.. talupew gak, na berblog kan kene ade tenet, hahaha..)
- Study (memang saya suke main main, tapi saya suka belajar, banyak benda boleh dapat bile kite belajar)
- Melayu (dari bahasa melayu sampai orang melayu, tu la minat saya, minat na membangunkan mereka n bahasa, pelik x, hahaha, blog saya ni pon banyak bahasa melayu, hahaha, campo campo rojak la, kang bosan korg baca, LoL..)
- Tengok berita (tengok la berita, banyak cerita tentang hal ehwal semasa, tarugi, pelas pelas, dapat tengok pembaca berita yang cantik cantik, hahaha)
- Rambut panjang (yes, da lame na cakap, betapa rambut panjang itu cantik, saya sangat suke, jangan tanye nape rambut saya panjang, u can called me emo ke ape ke but peliss, dun called me pondan taw!)
- Berfikir (ini part yang paling saya suke, saya suke berfikir, fikir macam macam la, tu la kadang kadang ade je idea gile, lalala..)

4. You may choose at least 10 blogger and describe about them :
- HeartyFox (suatu masa dulu, haizz, ape lak, dia nih masa kegelapan saya, pnoh dgn bunga2, jiwang kot..)
- Arin (blog dia comel gile macam dia, dia pon gile gak, jgn marah ye Arin.. Lupe lak, dia penah jd classmate sy n rakan d kolej, hurray~~)
- Cik Aina (da tulis da kat atas, dia la yg bagi award nih..)
- Miss Syaz (hahaha, macik yg selalu melayan broken english saya d frenster, mekaseyy, anda sangat kelakar mcm saya..)
- Yue a.k.a Akak Shahida (ni ha, my sifu, mantan pelajar kolej saya, hahaha, ape ag ewh, yue mmg bagus la..)
- Brother Bear (incik yg sgt comey.. lalala..)
- Pal my brother (pnah bace blog dia.. hahahaha, tasangke nye..)
- Tentang Cinta (tah la, byk cerita cerita cinta, baca je la, da org tulis kan, hahaha..)
- LeMoDa (Legendarian Movie Database, tempat saya sedut movie baru, ape tuh, korg takan taw sbb hanya bdk2 kolej saya saja yg faham, lalalala..)
- Anda (sapa anda tuh, tataw kew?? Lew sengal, korg yg tgh baca tu la, trimas ya!)

Tu je..
La La La..

2 penulis komen:

Aina Mardiah said...

yeah~
;)

sayabudakkurus said...

o.0~~
trimas~~

Post a Comment

Mengumen ngumen la sepuas hati..
Saya tak kesa apa pon..
Asalkan..
Ngumelan ngumelan anda tidak berunsurkn yang negatif negatif..
Suda besar kan..
Pikir la yew ape yang negatif negatif tuh..

Selamat mengarang~~