May 1, 2009

Peraturan dan sebagainya..??

Ermm.. Peraturan..?
Eh, dalam blog pon kena ade peraturan ewh..?
Ohoo, baru tahu..
Ahaha~
Apa apa pon..
Peraturan ini hanya sekadar untuk mengingatkan para pembaca dan juga untuk yang ade mase tuh na ikot ikot blog saya yang taseberapa nih..
Maaf lah..
Peraturan nih saya tulis guna bahasa melayu je..
Terasa tabegitu rajin la na buat subtitle..
Ngee~~

  1. Jangan menyebarkan fitnah, politik, maki hamun atau segala yang negatif melalui blog ini sama ada pada komen atau pada kotak bercakap.
  2. Jangan sesekali menggunakan kata kata kesat sama ada pada komen atau pada kotak bercakap.
  3. Anda boleh menggunakan info yang di terbitkan di dalam blog ini dengan memberi kredit(bukan duit) kepada penulis asal info tersebut.
  4. Segala yang di terbitkan di dalam blog ini adalah hak cipta terpelihara tetapi anda masih menggunakan terbitan terbitan asal dengan tidak melupakan penulis asal.
  5. Blog "sayabudakkurus" adalah sebuah blog yang tidak mengamalkan penulisan berat sebelah, ini bermaksud semua orang mampu dan boleh membaca blog ini tanpa mengira bangsa, agama mahupun bentuk badan.
  6. Blog "sayabudakkurus" juga di terbitkan hanya sekadar berkongsi cerita cerita yang berlaku atau sedang berlaku atau sudah berlaku terhadap penulis.
  7. Penyebaran politik juga bertentangan dengan dunia blog "sayabudakkurus" kerana penerbitan blog ini tidak menyampur adukkan hal dunia luar.
  8. Blog "sayabudakkurus" pada asalnya ditulis secara individu, namun hasil sambutan beberapa penggiat blog, "sayabudakkurus" kini tampil dengan beberapa penulis namun hasil karya serta info penulis awal masih tidak di ubah.
  9. Biarpun masih di peringkat awal perancangan, komuniti "sayabudakkurus" yakni sebuah forum khas bakal di tubuhkan sejajar dengan konsep mempertingkatkan pengetahuan dalam dunia IT.

Apa macam..
Banyak x banyak x..
Tuh je la untuk peraturan kali ini..
Salam untuk semua..
Yang ikhlas lagi tulus dan suci..


blogger-emoticon.blogspot.com
"sayabudakkurus" dan rakan rakan..

0 penulis komen:

Post a Comment

Mengumen ngumen la sepuas hati..
Saya tak kesa apa pon..
Asalkan..
Ngumelan ngumelan anda tidak berunsurkn yang negatif negatif..
Suda besar kan..
Pikir la yew ape yang negatif negatif tuh..

Selamat mengarang~~