May 3, 2009

Oh "Cintaku"

Sebelum anda pikir ape ape..
Ini bkn cerita cinta yer..
Saje ngade2 wat title macam tuh..

Tak de la..
Cuma na bagitahu kat semua..
Dalam seminggu dua ni ade la gadis gadis yang cube menjengah ke dasar hati budak kurus ini..
Apekan daya..
Ku tamahu mereka mereka itu..
Sebab ape..
Ha..
Tu kite tataw yew..
Isk..
Tadela, cume tatebukak aty lg..

Ha Ha Ha..
Bercinta sekali lagi..??
Oh Oh Oh..
Tak tak..
Lame lagi kot (padahal siap da kuar statement tanak kawen)..
Sengalnyew~~

Sebelom korang korang pelik..
Post harinih bkn psl cerita cinta saya yer..
Na bace cerita cinta..
Saya hanya tulis kat heartyfox.blog.friendster.com je..
Kat situ la dunia blog pertama saya..
Tapi yang penting..
Kedua dua blog ini berbeza..
sayabudakkurus tentang kehidupan saya dan heartyfox merupakan kisah suka duka lara dsb dalam bercinta (bkn jiwang2 yer)..

Ape lagi na d karang nih..
Adoyai~~
Asek lupe aje..
Tapew la..
Nnt saya post lagi yer..
Wassalam~~

p/s : thanks kepada followers yang saya sendiri tekejut sbb tasangka mereka2 akan jd followers.. (tasangka bile founder silvera ragnarok akan jd follower gak, bos sy tuh).. trimas manyak2.. kepada pengundi2 pon saya na ucapkan trimas jugew, ape yg anda undi itu takan saya sia siakn (mcm realiti tv lak, ngee~~) pada pengkritik tetap, sy bjanji akan post yg tbaik lg.. lalalala~~
(saya makan nasi lemak harinih, ouch~~)


extra info : hati saya nih kecil je, mudah terusik tapi tapenah na tunjukkn ekpressi yg saya ni terusik, mungkin sbb da lame suke mendiam kan diri, maka ramailah yg cube ambil kesempatan.. memang sy slalu tunjukkn kelemahan diri sbb sy na lihat berapa ramai yang akan cube melindungi sy dr mengambil kesempatan.. sesetengah akan cube melindungi saya (trimas sbb back up sy slalu) dan yg lain akan terus mengambil kesempatan (saya benci orang2 jenis macam ni, saya taw sape, huh!)


0 penulis komen:

Post a Comment

Mengumen ngumen la sepuas hati..
Saya tak kesa apa pon..
Asalkan..
Ngumelan ngumelan anda tidak berunsurkn yang negatif negatif..
Suda besar kan..
Pikir la yew ape yang negatif negatif tuh..

Selamat mengarang~~