Dec 8, 2009

Menuju ke Hari Itu


blogger-emoticon.blogspot.com

Hai semua..
Kalau ada yang baca la..

blogger-emoticon.blogspot.com

Assalamualaikum dan salam sejahtera serta salam 1 Malaysia saya ucapkan..
Ahaha~
Intro kali nih da jadi panjang da..
Agak panjang untuk di taip taip..
Tapi tapew la..
Lumrah hidup na berblog kan..

Ok ok..
Berbalik pada tajuk blog saya kali nih kan..
"Menuju ke Hari Itu"..?
Apa yang saya merepek nih..??

blogger-emoticon.blogspot.com

Owh lupa..
Ini sem seken last saya..
Maksudnya..
Eh..
Na grade da..
Yew..
Tapayah da duk dalam tempat nyeksakan jiwa raga dan ringgit ringgi..

blogger-emoticon.blogspot.com

Tapi rasa macam lama jew lagi na kena tempoh..
Owh tuhan, bantulah hamba mu ini.... Amin....
blogger-emoticon.blogspot.com

Tapi ape pon..
Hari itu pasti akan datang..
Saya kena tunggu dan tempoh je ape yang datang sekarang..
Betol x betol x..??

blogger-emoticon.blogspot.com

Ok la..
Itu jew..
Tulis panjang panjang pon bukan ade yang na bace sangat..
Tulis sikit sikit jew..
Yeay~

p/s : sem baru, maka jumpe lagi ngan muka muka berpoyoan, owh, mencikkk..

extra info : akan di ekploitasikan lagikah diri ini..?? kenapa la manusia susah na berbuat baik antara satu sama lain, kepelikan kini bermula sekali lagi..

blogger-emoticon.blogspot.com

0 penulis komen:

Post a Comment

Mengumen ngumen la sepuas hati..
Saya tak kesa apa pon..
Asalkan..
Ngumelan ngumelan anda tidak berunsurkn yang negatif negatif..
Suda besar kan..
Pikir la yew ape yang negatif negatif tuh..

Selamat mengarang~~