Dec 14, 2009

Hari Itu

Yeay..
Saya da balik..
Balik mana..?
Balik ke dalam blog semula la..
Tasanggup la lame lame tinggalkan emotikon emotikon comey nih..

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

Aa..
Apa apa pon..
Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Hey!! Salam 1 Malaysia..

blogger-emoticon.blogspot.com

Ok ok..
Post ngan entri kali nih ade la kaitan ngan kehilangan saya beberapa hari yang lepas..
Whew~~

blogger-emoticon.blogspot.com

Penat bekerja part time..
Sambil sambil tuh jumpa kengkawan lama..
Walaupon tak di jemput secara terang terang..
Nasib baik la Incik SSR jemput..
Waa..
Teharu nih, mekaseh Incik SSR..
Jasamu ku kenang..

blogger-emoticon.blogspot.com

Maklum la da lame tajumpa kawan kawan lama..
Sikap ngan perangai masey macam dulu..
Bila la na ubah dan bertobat..
Susa na citew kat sini sebab nanti ada orang teraaaseee..

blogger-emoticon.blogspot.com

Ok ok..
Da da..
Next day pon lepak lagi..
Tapi kali nih agak privasi sikit la..
Melepak lepak bersama Incik SSR..
Na lepak ngan yang lain..
Agak susa la sebab ramai dan hampir semua tasuka ngan Incik SSR..
Berbekalkan alasan kuno, mereka kate Incik SSR nih poyo dan suka berkira..
Memang kebengongan mereka kian teserlah..
Cerita lama dan hampir 4 tahun kian berlalu..
Tahabis habis benda sama berulang ulang..
Tabosan ke woi..

blogger-emoticon.blogspot.com

Rasa na maki maki jew..
Tapi Incik SSR suh ilek ilek jew..
Tabah kate beliau..
Maka menabah hati jugew la saya ini..

Apa apa pon..
Lepak privasi bersama Incik SSR agak seronok..
Makan di restoran tepi simpang Selayang Mall itu yang mana saya lupa nama restoran ala ala western itu..
Sangat sedap dan sangat murahhh~~
Ohhoooo..

blogger-emoticon.blogspot.com

Dah la sedap dan di bawak orang..
Saya turut di belanja oleh Incik SSR..
Owh tuhan..
Trimas atas pemberian rakan se-gud enough nih..
Ahaha~

blogger-emoticon.blogspot.com

Ha aa ha..
Da da..
Sini jew..
Nanti datang singgah baca lagi yew..

p/s : tiap minggu balik, ini sangat menarik nih..

extra info : apa part time saya..? ni na bagi tahu nih, kalau ada pape masalah pada laptop ke pc ke, saya boleh tolong jika termampu, bayaran..?? erm, mungkin percuma, bergantung, tapi saya tajanji dapat turun ke tempat anda atau tidak.. jika minat, paham paham jew la kan macam mana..

blogger-emoticon.blogspot.com

0 penulis komen:

Post a Comment

Mengumen ngumen la sepuas hati..
Saya tak kesa apa pon..
Asalkan..
Ngumelan ngumelan anda tidak berunsurkn yang negatif negatif..
Suda besar kan..
Pikir la yew ape yang negatif negatif tuh..

Selamat mengarang~~