Feb 1, 2010

Puisi Dari Saya Untuk Awak v2

Awak
Hari ni awak nampak kelam kabut
Semua orang kutuk
Tapi ada jugak hati yang puji
Jadi awak boleh selalu harapkan saya
Sebab saya suka puji awak..
blogger-emoticon.blogspot.com

Awak
Hari ni awak senyum kat saya
Tapi saya buat-buat tak nampak
Padahal nak elak dari cair..
blogger-emoticon.blogspot.com

Awak
Hari ni awak datang dekat saya
Tapi saya buat bongok je
Padahal bumi ni rasa macam dah tak cukup graviti..
blogger-emoticon.blogspot.com

Awak
Hari ni awak nampak comel dan cantik
Semua orang puji
Tapi saya puji dalam hati
Padahal nak jugak puji kuat-kuat
blogger-emoticon.blogspot.com

Awak
Hari ni kita pakai baju yang sama warna..
Dan saya senyum dekat awak
Tapi awak jalan depan saya
Jadi senyum pun tak guna..

Awak
Hari ni awak tegur saya
Tapi saya buat-buat tatahu
Padahal nak elak daripada tak boleh berhenti bercakap..

Awak
Hari ni saya tegur awak
Tapi saya tegur awak dalam hati
Jadi awak tak penah dengar jaga diri baik-baik yew..

Awak
Hari ni kita duduk semeja
Tapi rasa cam jauh gilew
Padahal tak sampai sedepa..

Awak
Hari ni awak beratur belakang saya
Tapi saya tak tau nak cakap ape
Jadi saya pergi macam tu aje..

Awak
Hari ni berubah situasi
Tapi saya masih kat sini
Padahal dah kosong tak berisi..
blogger-emoticon.blogspot.com

Awak
Hari ni saya nampak awak online
Tapi awak tak macam dulu lagi
Jadi saya terdiam sendiri..

Awak
Hari ni saya dah janji nak pergi
Tapi tak tau kenapa tak boleh pergi..

Awak
Hari ni saya menyesal ada ego yang tinggi
Tapi dah takde harapan kat sini
Jadi nak tak nak terpaksa terima sendiri..
blogger-emoticon.blogspot.com

Awak
Hari ni hari terakhir saya nampak awak
Tapi awak tak perasan saya di sini
Awak fokus pada kerja..

Awak
Hari ni saya tengok gambar awak senyum
Tapi gambar tinggal gambar
Nak buang sayang nak simpan sedih..
blogger-emoticon.blogspot.com

Awak
Esok antara kita ada “balai berlepas”
Esok mungkin tiada lagi untuk saya
Esok mungkin juga tiada lagi untuk awak..
blogger-emoticon.blogspot.com

Awak
Semoga satu hari nanti saya menginsafi diri sendiri
Tak nak ada ego tinggi lagi
Buat sakit hati awak lagi..
blogger-emoticon.blogspot.com

Awak
Sebelum pergi
Hari ni dekat sini
Saya janji
Semua ni untuk awak..
Sebab dapat kenal dengan awak adalah anugerah terindah pernah saya miliki….
Terima kasih awak..
blogger-emoticon.blogspot.com

blogger-emoticon.blogspot.com
Riel, Oyen & Dea@SayaBudakKurus™
-grabbed back from extended blog full credit to PiPi-

3 penulis komen:

rossoneri said...

waaaa comelnyaaa

sayabudakkurus said...

thanks..

umaira lovely lady! said...

awak.. hari ni saya baca ni,, hadoy jatuh hati sama ini blog! haha.. keep on tulis2 ya,, saya nk bace lg :)

Post a Comment

Mengumen ngumen la sepuas hati..
Saya tak kesa apa pon..
Asalkan..
Ngumelan ngumelan anda tidak berunsurkn yang negatif negatif..
Suda besar kan..
Pikir la yew ape yang negatif negatif tuh..

Selamat mengarang~~