Jun 23, 2009

Bila Air Mata Mengalir

Assalamualaikum..
Post kali rase emo lak..
Tacink tuh tadew la..
Tataw la nape..
Rase besalah sejak semalam..
Tasangka..
Terbuat diri dia menangis lak..
Biasanya na buat orang lain senyum..
Tapi..
Adoi..

Maaf awak..
Terbuat awak terkenang kat memori lame..

Hurm..
Sekarang nih..
Da la musim cuti..
Tataw la dapat on9 lagi ke x lepas nih..
Sambung belajar lagi ke saya nih..??
Hurmm..
Masey tatahu lagi..
Pasang stimix kat umah..??
Hurmm..
Banyak lak duet, PSP pon x terbeli, PC pon x berupgrade..
Adoi..

Skang da cuti..
Tatahu na watpe..
Sebelum cuti macam macam rancangan d buat..
Sekali..
Plan x menjadi..
Tukang rancang tukang sokong dan tukang tukang yg lain la..
Semua menyepi macam batu..
Memang padan muka la kat saya..
T_T

Da tatahu da nih na ngadu kat sape..
Na masok bilik nombo tujuh pon da tadew hati da..
Nih smua salah buah hati angah (izkarasuma.blogspot.com) la nih..
Adoi..
Tasukew sket..
Tu je la..
Korg2 bace je la..

p/s : kepada pengundi2 sekalian, korang yang tebaik la tp part terima seadanya tuh je yg taboley na trime sket.. gile tabah la korang.. kepada yg na bakar tuh, santekk~~

extra info : saya suka buat orang senyum, ketawa, janji hepi la, tapi skali saya wat orang kecewa atau lagi dramatik bile air mata dia mengalir, huu~~ rase da macam x pijak atas bumi da, rase besalah sangat sangat, T_T , susa la macam nih, da taboley masok raja lawak da.. =,="

4 penulis komen:

Anonymous said...

cacuuuu..np x nak msok rom kl 7 lg
psal ape..cacuuuu..??
ptut lme x on9 kl 7.....

Anonymous said...

caccu cmmet atas dri fara..tauuuu
tp psal ape sbbb nye x nak join k!!!!!
rom kl 7...huhu
kwn hlang la lg...

iz_itachi.. said...

ala achik...angah pn xde mood nk join blik 7 2....
dh tawar ati nk join...waaaaaaa

simple of me(: said...

dear kamu..
dun worry ok?
kte da ta ingt da.
na lupe sume tuh.
ehh, btw thnx taw!
thnx sbb entri nih.
blushing2 da nih.
;))

Post a Comment

Mengumen ngumen la sepuas hati..
Saya tak kesa apa pon..
Asalkan..
Ngumelan ngumelan anda tidak berunsurkn yang negatif negatif..
Suda besar kan..
Pikir la yew ape yang negatif negatif tuh..

Selamat mengarang~~